joi, 5 ianuarie 2012

INVESTITII=VENITURI PASIVE. UN BILANT AL ANULUI 2011 CU REUSITE SI ESECURI !


A trecut un an cu bune si cu rele .
In plan personal pot spune ca balanta inclina mai mult spre bune.
A fost pentru mine un an  in care am avut multe de invatat in ceea ce priveste posibilitatea de a realiza venituri pasive generate de investitii.
Am intrat in acest tip de afaceri cu multe rezerve dar cu speranta ca ma voi numara printre cei ce au succes in acest domeniu.
Daca ati intrat pe blogul meu a-ti putut vedea din postari ca am intrat in afacerile care au ca obiect investitii cu pasi marunti,cu speranta dar si cu indoiala.
Am cautat cele mai bune strategii si pot spune ca am reusit .
Nu am castigat sume mari, dar dupa cum mi-a fost intentia am complectat bugetul casei din aceste castiguri.
 Am castigat din plin experienta ,mi-am stabilit singura strategiile de investit sau de reinvestit ,nu m-am axat pe investit intr-o singura afacere asa ca in momentul in care 2 dintre afacerile in care am fost inscrisa au cazut eu aveam suma investita recuperata + beneficiu atat cat a fost el IN CONTUL MEU.!
Din cele 5 afaceri la care am participat 2 –Primfix si Safedepositary au cazut dar Club Asteria ,Reprofinance si Uinvest functioneaza in continuare.
Dintre acestea Reprofinance imi alimenteaza in continuare contul asa ca la finele perioadei de investit voi avea profitul din banii castigati , investitia am recuperat-o pe parcurs.
La finele anului am intrat in alte 2 afaceri care au la baza investiti
-         Royalty7
si
-         JustBeenPaid
Amanunte despre toate aceste afaceri le gasiti in postarile mele pe blog.
Pentru toate aceste afaceri e necesar un cont de plati online ,am postat pe blogul meu cu descriere pas cu pas cum se poate crea un cont AlertPay rapid in doar 3 zile lucratoare ,cum poti alimenta cu bani acest cont si deasemenea cum poti scoate bani din acest cont.
AlertPay este agreat de toate afacerile la care sunt inscrisa si consider ca este de maxima icredere.
E un cont care poate fi folosit si la alte plati online.
Daca pot spune acum ca anul 2011 a fost un an bun pentru mine , si ma pot bucura de decizia de a intra in acest tip de afaceri online nutresc speranta ca anul 2012 va fii un an si mai bun.
Dupa experienta din anul 2010 care a fost incununat de tepe din partea celor care promiteau plata pe clic am vrut sa renunt la afaceri pe net.
Am avut totusi sansa de a fii batuta la cap de un amic care mi-a sugerat ca exista sansa de castig online pe net din investitii .
Am intrat cu mari rezerve in acest tip de afaceri,am asteptat cu emotie prima plata la scadenta,am invatat pas cu pas ce am de facut pentru a avea rezultate ,am decis sa ofer si altora sfaturi pe blogul meu si sa impartasesc experienta mea in acest domeniu.
Stiu acum ca poti daca vrei, sa inveti cum sa faci bani pe net chiar daca nu ai cunostinte avansate in domeniul calculatorului
Stiu ca daca , gasesti oportunitatea de a castiga bani pe net e bine sa nu o ignori ci sa profiti de ea.
Stiu ca daca vrei, poti sa te bucuri de venituri pasive care iti pot schimba radical statutul financial.
Stiu ca nu este singurul mod de a castga bani pe net ,dar acesta este un mod usor de a realiza venituri pasive care nu necesita decat cunostinte minime in domeniul internetului,si ceva bani de investit.(daca nu ai bani de investit inscrie-te la Justbeenpaid care ofera in aceasta luna 10$ la inscriere pe care ii poti folosii la o prima investitie in componenta siteului , jsstripler )

Stiu ca daca ai un vis si il urmezi ,visul se transforma in realitate.
EU AM VISAT SA AJUNG SA CASTIG BANI ONLINE,MI-AM URMAT VISUL SI VISUL DE IERI AZI A DEVENIT REALITATE!

Incearca si tu merita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu