duminică, 8 ianuarie 2012

AFACERI DE INVESTITII BUNE ,CARE PLATESC !

Un scurt bilant ale afacerilor care au la baza investitii si care platesc la termen.




Royality7




Cu 2 termene de investitii:
-1 la 7 zile cu profit de 10%
-2 la 30 de zile cu profit de 7%pe zi de luni pana vineri ,cu posibilitate de retragere a profitului zilnic in acelasi interval de luni pana vineri.
Minimum investitie acceptata 25$
Am avut pentru testare o investitie la 7 zile dupa care am cerut restituire si am primit banii ,iar la investitia pe 30 de zile am recuperate deja investitia initiala retragand in fiecare vineri profitul acumulat.
Consider ca profitul de 7% obtinut zilnic dupa suma investita nu e de loc de neglijat.
Investitia si retragerea se poate face prin AlertPay.
Daca nu ai un cont Alert Pay il poti face accesand banerul de mai jos.



TOATE INDRUMARILE DESPRE CUM SA ITI FACI UN CONT ALERTPAY FUNCTONAL SI VERIFICAT IN DOAR 3 ZILE LUCRATOARE,CUM POTI ALIMENTA CONTUL ALERTPAY SI CUM POTI RETRAGE BANI DIN CONT LE GASESTI PE BLOGUL MEU IN LIMBA ROMANA.
Si acum la final despre
Justbeenpaid

Poti accesa siteul dand clic pe lincul de mai joss au pe bener
 


banner

A m auzit de mai mult timp despre aceasta afacere, dar cum este putin cunoscuta in Romania abia in decembrie am primit o oferta de inscriere de la cineva din America care ruleaza aceasta afacere de aproape un an si care mi-a oferit date concrete de catig din aceasta afacere.
ESTE o afacere buna si pentru incepatori in acest tip de afaceri dar mai ales pentru cei ce au mai participat la afaceri care au la baza investitii.
Pentru incepatori sau pentru cei care nu au initial bani de investit ofera la inscriere 10$ ,suma necesara pt a participa la JSSTRIPLER –cel mai usor de gestionat de catre incepatori si care adduce un profit de 2%pe zi (zilnic)
http://adv.justbeenp...n&p=jsstripler3
Poti sa te inscrii fara sa ai un cont AlertPay .Acest cont il poti face pe parcurs deoarece e absolute necesat pentru a-ti putea retrage castigul.
Este cel mai complx site in ceace priveste informarea ,indrumarea pentru derularea afacerii.
Ex:
Dupa inscriere si logare da cic pe JSS Tripler (New members ,start here !)si vei fii directionat la pagina de intrare in zona JSS Tripler da clic pe caseta de acces si vei vedea in partea dreapta la pozitia 1. Your Steps to Success
Review the JSS-Tripler Introduction
and the NEW!! HOW-TO DOCUMENTS
Da clic si intra in pagina cu indicatii precise, pas cu pas despre ce ai de facut pentru a alimenta contul ,pentru a cumpara pozitii etc.
GuideToFundingYourJssAccount.pdf
GuideToWithdrawingJssFunds.pdf
Sau prezentarea video.
Toate documentele sunt in limba Engleza dar poti folosii
http://translate.google.com/
Acolo unde ai neclaritati.
In mod normal te poti ghida dupa zonele marcate de prezentare (eu asa am procedat pentru ca nu ma pot lauda cu o foarte buna cunoastere a limbii Engleze sin u am vrut sa ratez startul inaceasta afacere)
Pana in acest moment eu am investit si am cumparat 10 pozitii = 1 pozitie de 10$ primita la inscriere + alte 3 pozitii cumparate din banii castigati din JSS TRPLER.
Cred ca voi acorda o atentie speciala acestei afaceri urmeaza sa cercetez toate cele 5 programe pe care JSS le are sic and o sa fiu suficiet de bine documentata va voi oferii amanunte.
Asa cum am mai spus am avut un vis ,l-am urmat si visul s-a transformat in realitate.
Care a fost acest vis ?
Am visat mereu sa pot gasii locul in care sa pot realiza venituri pasive pe internet.
Azi pot spune fara indoiala ca mi-am vazut visul implinit.
2011 A FOST UN AN BENEFIC PENTRU MINE, AM AVUT CURAJUL DE A INTRA IN DOMENIUL AFACERILOR CE AU LA BAZA INVESTITII ,am castigat ,am invatat multe lucruri in acest domeniu ,am inpartasit cu voi cei ce intrati pe blogul meu reusitele dar si esecurile .Imi doresc din suflet ca anul care a inceput sa fie asa cum il intrevad eu si ca ,criza economica sa nu
influenteze afacerile pe care le derulez.




Va doresc tuturor success si venituri passive cat mai mari !

2 comentarii: