vineri, 13 ianuarie 2012

Cum poti investi in JSS-Tripler fara riscuri !


JSP/JSS Este locul in care poti castiga fara sa risti nici un ban.
1-cumpara 1 pozitie in JSS-Tripler din cei 10$ primiti ca si bonus la inscriere=1$ profit la fiecare 5 zile.
sau
2-cumpara prin transfer din contul tau AlertPay 10 pozitii in JSS-Tripler=100$ care iti vor adduce zilnic 2$ profit.
Daca investesti in a cumpara 10 pozitii in cea de a 10-a zi ai un profit de 20$ pe care il poti retrage sau il poti folosi in cumpararea de noi pozitii.
Daca esti circumspect si nu ai incredere deplina in aceasta afacere poti sa retragi profitul(cate 20 $ pana cand suma investita initial este recuperata) urmand sa te poti bucura de profitul care urmeaza sa se acumuleze dupa acest moment.Este modul in care, stresul generat de teama de a nu iti pierde investitia poate fi eliminat.
Aceasta este strategia mea de a investii ,fara risc si nu am dat gres pana acum.
Asa am procedat in toate afacerile de investitii –la Reprofinance,la Royalyty7 si la JSP.
Dupa ce banii pe care i-am investit s-au intors in buzunarul meu nu am mai avut altceva de facut decat sa urmaresc zilnic evolutia profitului din paginile mele ,si sa astept cu mult calm datele termenelor de scadenta.
Fa si tu la fel daca vrei sa castigi din investitii dar esti stresat de idea ca ai putea pierde bani in loc sa castigi .
E o strategie simpla usor de pus in practica, care te lasa sa te bucuri in mod real in momentul in care iti poti retrage castigul la termen.
Incearca si tu aceasta strategie si vei avea-

Success in realizarea profiturilor generate de investitii.

2 comentarii:

  1. Care e suma minimă care se poate retrage şi cum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suma minima care se poate retrage este de 20$.
      Pentru a retrage bani din jss-tripler trebuie sa muti banii in JSS apoi ceri restituirea prin Alertpay.
      Eu asa procedez.

      Ștergere