marți, 3 ianuarie 2012

Despre Royalty7 .

Dupa cum am mai scris siteul are 2 planuri de investitii.
Le-am testat pe amandoua cu investitia minima de 25$.
1-planul scurt de 7 zile cu profit de 10% a adus la finalul celor 7 zile calendaristice27.5$.
Am cerut retragerea banilor si a fost procesata in 24 de ore.
2- planul de investitie de 30 de zile calendaristice cu profit de 7% pe zi pentru 25$ am primit zilnic 1.75$ pe care am putut sa ii retrag la 2 zile (minim cerere de retragere 2$ deci am revendicat si primit cate 3$ la interval de 2 zile)
Sau se pot retrage la finalul perioadei de 30 de zile(eu am ales sa retrag in rate pentru siguranta –e strategia mea pentru a ma scutii de stresul asteptarii in plus nu diminueaza cu nimic castigul.)
Investitiile se calculeaza de luni pana vineri inclusiv , iar cererile de retragere se iau in calcul tot in acest interval de timp.
Pentru investitia minima acceptata de 25$ la finalul ciclului de 30 de zile calendaristice primesti inapoi investitia initiala de 25 $+35 $ profit.
Am folosit ca si exemplu ,suma minima acceptata ca si investitie si profitul realizat pe urma ei.
Poti face simplu calculul profitului pentru orice suma mai mare de 25$ prin adaugare profitului oferit de 7% pe zi pentru suma investita la planul 2 pentru 30 de zile sau la planul1 de 10% pentru 7 zile !
Inscrierea ca membru e usor de facut.
Accepta ca si procesoare de plata Alertpay,LibertyReserve,Perfect Money,SOLIDTRUSTPAY. La alegere.
Inscrierea este gratuita.
Da clic pe lincul de mai jos si inscrie-te sau viziteaza siteul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu