joi, 16 iunie 2011

PENTRU CEI INSCRISI IN CLUB ASTERIA!

PENTRU CEI INSCRISI IN CLUB ASTERIA!



Dupa cum am mai scris ClubAsteria este O Afacere pe termen lung 
Cea ce ofera Club Asteria este ca, in baza unei investitii minime in rate lunare dupa un an si jumatate sa puteti beneficia de un venit pasiv care poate fii o sursa de existenta la care azi poate multi doar viseaza.
Daca cei inscrisi sau care se inscriu de aici in colo  nu se decid sa isi activeze contul prin plata unuia din abonamente de 10 sau 20 $ la alegere nu aveti nici o sansa de a va bucura de venitul pasiv de 1600$ pe luna.In plus programul de afiliere(de a castiga de pe urma altor personae inscrise de voi nu se inregistreaza decat dup ace va activa-ti propriul cont prin alegerea si plata unuia din abonamente.Am postat pe blogul meu mai multe materiale in sprijinul celor inscrisi in club Asteria incusiv cum se poate realiza un cont AlertPay in timp scurt (3 ZILE LUCRATOARE)
Sunt putine afaceri care sa ofere asemenea oportunitati,serioase,transparente,si mai mult decat credibile!
DECIZIA va apartine ,sa va bucurati dupa un timp de un profit pasiv care pentru unii sa fie sursa de existenta de loc de neglijat,pentru altii un bun adaos la veniturile lunare,sau sa stati pe margine si  sa priviti la cei care se bucura de venituri passive in urma unei oferte la care au subscris.
Am considerat necesar sa vin cu aceste precizari pentru ca si eu am pierdut niste oportunitati de a castiga bani pe net.din lipsa de informatie sau din lipsa de intelegere a unor oportunitati oferite de anumite afaceri.Sunt o persoana care nu accepta lamentarea(eu nu am,eu nu pot,a-si vrea si eu mai mult-dar cine imi da!)Sunt la varsta la care ar trebui sa ma bucur de roadele muncii mele DE ANI! Dar legea de remunerare a celor care au muncit la stat(si daca asi fi vrut nu puteam muncii in alta parte LA VREMEA CAND AM AVUT STATUTUL DE SALARIAT)este asa cum este ,asa ca am decis sa fac ceva pentru mine si familia mea,ceva care sa imi dea sansa de a nu trebui sa renunt la lucrurile de stricta necessitate ,ceva care sa ma ajute sa  nu mai am acel blocaj….la sosirea facturilor curente.Sa nu credeti ca am o vasta si foarte mare experienta pe internet . Din acest motiv am avut parte de esecuri,dar pentru ca sunt o persoana care nu accepta esecul si care e dispusa sa invete mai ales din nereusite,acum stiu cum si unde pot analiza si cataloga o afacere buna, de una cu doar sclipici! EU CRED IN CLUB ASTERIA,SI MAI CRED SI IN CELELALTE 3 OPORTUNITATI DE AFACERI DE INVESTITIE PE CARE LE PROMOVEZ PE BLOG.
1.Elite Alliance,
2.Safe Depositary,
3. Uinvest, 


Nu vreau sa conving pe nimeni sa imi urmeze deciziile,sau calea pe care eu am ales-o. Va prezint doar punctul meu de vedere,concluziile activitatii mele pe net. Sau de ce nu experienta pe care am acumulat-o de-a lungul timpului si dorinta de a scutii pe multi de bajbaielile de care am avut eu parte!
Cu ani in urma cineva, pe mine m-a ajutat sa fac primii pasi in mirifica lume a internetului,am toata recunostinta si consideratia pentru acea persoana, SI CONSIDER NORMAL SA RASPUND ACELEI BUNAVOINTE CU ACEASI MONEDA,SA INCERC SA SPRIJIN PE CEI CARE AU NEVOIE de CEEA CE EU STIU AZI!
Consider ca am facut tot ce am promis ,ca, prin postarile mele pe blog,prin incercarea de a contacta inscrisii pe lincul meu ,am incercat sa ofer sprijin tuturor ,in masura cunostintelor mele!
Daca v-a fost de ajutor,ma bucur,daca considerati ca nu ,imi pare Rau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu