luni, 27 iunie 2011

Cum Sa Castigi Bani Online!

Aceasta a fost intrebarea pe care mi-am pus-o si am pus-o si altora mai bine de 2 ani. La intrebarile mele nu pot spune ca nu am primit raspuns,dar si oferte de a ma alatura diverselor afaceri pe net.Majoritatea se incadrau la plata pe clic! Incepatoare fiind am dat crezare ca, dupa munca si rasplata,dar m-am ales numai cu munca,rasplata nu am vazut-o in veac! Dupa un timp am aflat ca in aceasta linie gasesti cei mai abili scameri sau mai bine zis TEPARI. Stiam si eram convinsa ca se pot Castiga Bani Pe Internet si am cautat in continuare cu rabdare sa aflu cum.  Daca esti incpatanat si perseverent dupa un timp reusesti sa si aflii! Sunt multi cei ce posteaza tutoriale gratuite care sunt mina de aur pentru incepatori.Am strans multe materiale in acest domeniu. ASA AM AFLAT  cum sa analizez o posibila afacere,ce trebuie sa aiva ca sa fie de incredere,am aflat ca cele mai bune afaceri sunt cele care in timp in baza unei investitii genereaza venit pasiv.
Ce Este Venitul Pasiv?


Exemplu: Detii un apartament pe care-l inchiriezi. Luna de luna primesti chiria indiferent de ce faci tu in acea luna. Totul este sa ai chiriasi.
Sau, detii un cont bancar, in care ai depus o suma de bani si primesti dobanda luna de luna. Dobanda o primesti, indiferent de ce faci tu in acea luna.Ori de ce nu,investesti o suma de bani intr-o afacere care in urma sumei investite iti genereaza profitin mod repetativ!
Pentru a beneficia de aceasta sansa trebuie sa urmezi pasii:
1.sa iti faci un cont de plata online(AlertPay,PayPal,…)prin care poti plati sau poti primii bani online,(gasesti indrumare pas cu pas in limba romana pe blog)
2.sa devi membru la una din afacerile care genereaza venituri passive.(inscrierea este gratuita)
3.sa alegi tipul de investitie pe care poti sau vrei sa o faci,
4.sa ai rabdare si sa perseverezi in a continua afacerea aleasa,(eu am pierdut oportunitati reale din lipsa de rabdare si am regretat in momentul in care am vazut cat de mult am gresit abandonand cursa inainte de a ma bucura de profit)
5.sa cauti sprijin daca consideri ca ai nevoie,
6.sa citesti materialele din paginile afacerii la care subscrii,
7.sa promovezi afacerea daca doresti sa inscrii referali ,(daca nu ai timp pentru a te inplica in promovare poti san u faci acest lucru nu este obligatoriu!)
8.sa citesti din cand in cand noile postari pe blogul meu (asa vei fi la current cu actualizarile sau alte oportunitati de a realiza venituri passive!)
9.sa intri pe pagina ta personala si sa urmaresti evolutia financiara a afacerii tale
10.Sa Te Bucuri De Veniturile Pasive Generate Si Pentru Tine!
Poate ca o sa te intrebi ce interes am de a scrie acest articol?
Singurul interes pe care il am e de a netezii calea celor care doresc sa castige bani pe internet,sa  impartasesc cu tine experienta mea pozitiva de azi.
De fapt i-mi onorez o promisiune pe care am facut-o fata de mine ,ca daca voi reusii sa castig bani pe net voi incerca sa impartasesc si altora  cum se poate face acest lucru fara sa trebuiasca sa bajbaie in cautarea unor oportunitati.
Inainte de a incepe sa scriu m-am gandit la cat a-si fi fost de bucuroasa sa fi dat de un material  care sa-mi ghideze pasii atunci cand am incercat sa castig bani online.
In concluzie,vei gasii pe blogul meu indrumari in limba romana  despre cum sa iti faci un cont de plata online AlertPay sau PayPal precum si amanunte despre cele 4 afaceri care au la baza investitii si care genereaza venituri passive pe care le promovez.
Visul meu a fost de a castiga bani pe internet,mi-am urmat visul si astazi el s-a transformat in realitate.Fa si tu la fel daca ai acelasi vis ,urmeaza-ti visul si el va devenii realitate.
Adnana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu