miercuri, 20 aprilie 2011

O poveste de viata adevarata!


 De ce am hotarat sa ma inscriu in clubAsteria.






Mai mult ca sigur ca este o poveste traita de mii de oameni,nu o exclusivitate,dar  pentru ca din mandrie sau orgoliu am intalnit putini oameni care sa recunoasca esecurile,poticnelile si nereusitele in incercarea de a face bani pe internet,mi-am zis ca merita sa imi pun pe pagina de blog experienta pe care am acumulat-o pe parcursul a 3 ani de incercari.
La inceput am avut dorinta arzatoare de a putea prin Yahoo si Skype sa pot comunica cu cei dragi, sa fac sa se stearga distanta de mii de km. care ne despart traind acum in tari diferite.Apoi intrand cu pasi marunti in lumea internetului am ajuns sa aflu ca unii fac bani online,si am zis de ce nu daca alti pot inseamna ca trebuie sa pot si eu!
Am intrat in prima afacere,am inceput sa invat pas cu pas cum trebuie sa o derulez,dar lipsa de experienta nu ma lasat sa ajung si la performanta.Dezamagita am abandonat-o,am inceput sa primesc oferte pe mail,fa bani din asta sau din asta ,asa am ajuns sa ma inscriu pe saituri care promiteau plata pe clic.Am dat clicuri de am inrosit mausul dar cand sa cer plata promisa OPS!!! nici o reactie.Ba nu, reactia a venit, prin insistenta celor care detineau saitul si pentru care ma inhamasem la munca de a platii up. pentru a primii bani castigati de mine in baza clicurilor date.I-am crezut,am apelat la economiile care de fapt erau pentru cadourile de sarbatori si am platit,in speranta ca voi recupera inzecit sumele date.Un mare FISSSS…dupa plata ori procesorul de cerere nu mai functiona,ori stabileau o data de plata rezonabila dar fara nici o finalizare.Am inceput sa caut explicatii,i-am gasit pe toti pe lista SCAMERILOR si am aflat si cum procedeaza,te aburesc pana trece termenul in care poti cere prin Pay pal sa recuperezi bani platiti,trecand termenul in speranta ca se va efectua virarea banilor si catre mine am ramas cu buzele unfalte si cu banii dusi.
Am pierdut tot ceace cu greu pusesem de o parte, au fost nopti si zile de ganduri negre, am incercat sa-i reclam si am ramas cu atat. Ceva tot am castgat din toate astea, am invatat un lucru san u ma hazardez, sa caut informatii precise,am aflat ce trebuie sa aiva o afacere credibila ca sa te incumeti a te alatura ei.

-Numele persoanei care sta in fruntea afacerei
-date despre echipa care detine afacerea
-transparenta
-inscriere gratuita
-mod de comunicare, etc.

Am mai invatat ceva ca nu poti optine profituri de azi pe maine , ca trebuie sa investesti in ceva sigur ca sa astepti apoi un profit,ca trebuie sa ai rabdare ca acel profit sa se acumuleze.Acestea erau concluziile de la sfarsitul anului cand m-am hotarat sa renunt la afaceri pe internet in urma bilantului cu multe minusuri.
Am decis sa nu mai accept invitatii de niciunde, am concluzionat ca e doar timp pierdut.
Asa se face ca in momentul in care o buna cunostinta,cu experienta in lumea netului m-a invitat sa ma inscriu in club ASTERIA am zis nu,nu mai intru in nimic.Nu am sters mailul l-am salvat si pus la pastrare.
M-am inervat chiar cand a revenit cu intrebarea daca m-am informat despre ce e vorba,si daca stiu cu ce se mananca!
Nu,nu am avut nici macar curozitatea de a deschide lincul.La insistentele lui am zis ca nu ma costa nimic sa citesc ceva in plus.
Stiam deja ce sa caut pentru a cataloga o afacere asa ca am inceput sa cercetez.Surpriza a fost sa gasesc in aceasta afacere tot ce era de gasit la modul pozitiv

- Un nume in spatele caruia sta o persoana publica cunoscuta
-O echipa de experti in componenta conducrii
- Posibilitatea de a realiza profit in timp cu o minima investitie lunara (taxa de abonament) si multe alte surse generatoare de profit.

Atunci am decis ca merta, sa ma inscriu si sa sper ca voi avea
sansa de a reliza in timp nu prea indelungat un venit pasiv care sa-mi dea posibilitatea de a traii decent asa cum ne dorim de fapt fiecare,sa ma pot bucura de viata fara sa ma bantuie luna de luna stresul platii facturilor,fara sa trec pe lista renuntarilor o serie de lucruri care imi fac placere.
Atunci am decis, sa-i las pe cei cu experienta sa genereze profituri si pentru mine in urma investitiei mele lunare.

ClubAsteria ofera multe alte posibilitati de a genera profituri dar ce e important ca da posibilitatea ceor care nu au experienta in domeniul afacerilor pe internet sa ajunga la un venit pasiv, generat luna de luna dupa o perioada de timp fara nici o alta implicare decat sa isi plateasca taxa de membru pe care o allege de 9,95$ sau19,95$ pe luna.
Am asteptat 3 luni pana m-am hotarat ca merita sa incerc,regret ca nu mi-am facut timp sa intru pe materialul din invitatie atunci cand am primit-o! Acum ma bucur la fiecare sfarsit de saptamana cand vad ca sa mai adaugat ceva in contul meu,si mi-am propus sa  dau sansa si altor personae sa se bucure de aceasta oportunitate.
Nu mi-a fost usor sa recunosc public esecurile pe care le-am avut in incercarea de a face bani online, dar poate asa o sa  dau posibilitatea altora sa nu faca aceleasi greseli.
Pentru toti ce vor sa genereze profituri pe internet recomand cu caldura sa se inscrie in CLUB ASTERIA, inscrierea este gratuita.
Celor care se inscriu pe lincul meu le ofer sprijinul in tot ce tine de aceasta afacere.
Pentru inscriere:

Pentru detalii despre clubAsteria cititi materialele postate pe blog.

Bucurati-va toti de castiguri passive!

Un comentariu:

  1. Buna Adnana!
    As dori sa te contactez deoarece am niste intrebari pe care doresc sa ti le adresez, sunt mai multe si legat de mai multe programe sa le spun asa, si as dori daca se poate s acomunicam prin e-mail. Si iti las adresa mea de e-mail: relu.jobs@gmail.com si trimitemi te rog un mesaj sa stiu ca esti tu.
    Toate cele bune si astept mesajul tau.

    RăspundețiȘtergere